fredag 22 mars 2013

Fredag, äntligen fredag

Nu har jag längtat hela veckan efter en underbar helg med underbara sovmorgonsstunder och frukost på sängen. Men nu är jag framme till veckans höjdpunkt " FREDAG" och det känns sannerligen bra.  Visserligen så ska jag repa nu i helgen med Funken men det känns kul, vi ska sätta What is hip? innan konserten på tisdag.

Annars så är livet fint och ganska spännande, känns som om framtiden närmar sig med stormsteg snart är det dags för en aktuell flytt neråt i landet, hoppas bara att man hittar lägenhet i tid och att allt känns bra inför det. Idag fick jag dessutom goda nyheter, jag fick 2000 kr tillbaka på skatten, vilket glädjer mig. Det blir Berlinpengar Delux!



























Jag myser i min pandamössa för att jag vill och det är söndag, idag taggar vi fest i Skärgården!

1 kommentar:

  1. Oooh pandamössa :) Mys. Kuligt att ni ska flytta neråt tycker jag! :D Saknar dig! Kram

    SvaraRadera