tisdag 12 mars 2013

Åka Stjärtlapp

Gårdagen bjöd på Stjärtlappsåkning i slalombackar, livsfarligt och blåmärkesframkallande skulle jag kalla det. Det gick verkligen hur fort som helst men det var också roligt. Friluftsdagar på folkis spårar alltid lite.

Annars är jag glad för att min kära syster är hemma i Hedemora på praktik vilket betyder att jag får träffa henne på fredag, dessutom så har jag gjort min teoriläxa vilket känns fantastiskt skönt! Jag hoppas nu att jag är fullärd inom ämnet fyrstämmigsats vilket är otroligt kul och pyssligt.

Jag har dessutom någon tradition att alltid gå upp halv 7 fast jag börjar klockan 10. Känns egentligen onödigt men jag gillar rutiner och det där är definitivt en rutin som är bra. Skönt att vakna till under lång tid och dricka kaffe samtidigt som man ser på Vakna! med NRJ på tvn. Samtidigt så gör det att man inte har några problem att somna i tid på kvällen. Det känns som en lättnad att inte ha sömnproblem, visserligen är det inte något jag har lidit över i längre perioder men man är ändå tacksam att kunna sova gott varje natt!


























Fina vackra Norberg iklädd snö, jag längtar dock till vår men passar på att njuta av de solstrålar man får.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar