lördag 27 april 2013

Det är kul att finnas

Just nu befinner jag mig i ett rus från att vara hög på livet, ända sen igår så har verkligen livet visat sig vara något fint och bra och jag känner mig verkligen lyckligt lottad. Att få vara tillsammans med min fina pojkvän Jacob, att hans föräldrar ringde igår om att vi nu har lägenhet i Lund som ligger 3 min från tågstationen. Det var som om en sten försvann från mina axlar, att veta att man har någonstans att ta vägen till hösten. Så från den 1:a Augusti så är vi officiellt Lundabor som Jacob brukar säga.

Livet verkar oftast lösa sig på något sett, till exempel så har jag kommit in på sommarkurser så om jag vill så ska jag läsa Harry Potter och hans världar samt Astrid Lindgrens författarskap. Känns som om det vore bra att testa på det här med att läsa igen eftersom det var snart två år sedan jag öppnad böcker och tog in kunskap så det känns som om det kan vara något riktigt vettigt att göra under sommaren.

Annars så känner jag mig mest för i livet, testar nya saker i musik, smakar på tanken att man ska flytta långt bort, att en resa till Turkiet väntar och att om mindre än 4 år kommer jag färdigutbildad!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar